آیا زگیل تناسلی نشانه خیانت است؟

آیا زگیل تناسلی نشانه خیانت است؟

هر کسی که زگیل تناسلی بگیره خیانت کرده؟ اصلا اینطور نیست بسیار بسیار سوال می‌کنن می‌پرسن که همسر من یا حالا چه آقا چه خانم مراجعه می‌کنن یکی از طرفین شاکی و اشاره می‌کنه که چون این زگیل تناسلی داره در حقیقت خیانت کرده !یا پدر مادرهایی هستن که مراجعه می‌کنن میگن این پسر من چندین شریک جنسی داره یا اصلا شریک جنسی داره یا روش‌های رابطه‌های جنسی محافظت نشده داره

باید ذکر کنم که گرچه با بازم اشاره می‌کنم اینکه بیشترین انتقال از راه جنسی هست اما وجود زگیل در سالن‌های ورزشی در داخل استخرها این‌ها باعث انتقال میشن شما نمی‌تونید که برچسب خیانت رو در زوجین یا برچسب شیطنت رو در پسرهای مجرد و دختران مجرد به این راحتی به اون‌ها بچسبونید .

روش‌های انتقال زگیل تناسلی متنوع هستند خواهش می‌کنم در مورد کسی که دچار زگیل شده زود قضاوت نکنید و مراجعه کنید برای درمانشون و انشاالله بعد از درمان می‌تونن به یک زندگی معمولی عادی برگردن و اگر خیانتی در کار بوده اون رو از زندگیشون حذف کنن.

زگیل تناسلی یکی از انواع ویروس هایی است که از طریق مقاربت و رابطه جنسی وارد بدن فرد می شود. به عبارتی شریک جنسی شما به این ویروس مبتلا بوده و از این طریق آن را به شما انتقال می دهد. اما یکی از چالش هایی که امروزه با آن مواجه هستیم روابط جنسی متعدد و خیانت هایی است که از طریق زنان و مردان صورت گرفته است.

هر کسی که زگیل تناسلی بگیره خیانت کرده؟

هر کسی که زگیل تناسلی بگیره خیانت کرده؟

در ابتدای مقاله بیان میکنیم که زگیل تناسلی از نوع HPV صرفا نشانه خیانت همسر یا شوهر نیست و ممکن از راه های آلوده دیگر مثل استخر، استفاده از حوله یا لباس های زیرآلوده، تیغ آلوده اصلاح،

انجام لیزر و اپیلاسیون موهای زائد در مکان های غیر بهداشتی و برخی آرایشگاه های غیر معتبر انتقال پیدا کند اما بالغ بر 90 درصد بیماری زگیل تناسلی فقط از طریق تماس جنسی واژینال یا آنال (مقعدی) آلوده به فرد سالم منتقل می شوند.

  1. امکان انتقال زگیل تناسلی از راه دهان نیز وجود دارد، در صورت داشتن رابطه ی دهانی فرد سالم امکان ابتلا به این بیماری وجود دارد.
  2. کاندوم تنها بخشی از محل را پوشانده و همچنان ترشحات موجب ابتلای فرد به زگیل تناسلی می شوند.
  3. زگیل تناسلی از طریق دست دادن و بغل کردن معمولی منتقل نمی شود.
  4. از طریق دستشویی با وجود فرد مبتلا پیش از فرد سالم در محیط منتقل نمی گردد.

بسیاری از افراد در هنگام ازدواج برایشان مهم است که همسر آینده آن ها به ویروس ها و انواع بیماری های مقاربتی و زگیل تناسلی مبتلا نباشد. برای اینکه مطمئن شوید که همسر شما یا شریک زندگیتان آلوده به HPV نیست، می توانید از او بخواهید نزد پزشک متخصص زگیل تناسلی در اصفهان مراجعه نموده تا پزشک او را معاینه نماید.

بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده در دنیا، 80 الی 90 درصد این ویروس ها در عرض 2 سال خود به خود از بین می روند.

از طریق آزمایش خون و ادرار نمی توان به طور دقیق متوجه شد که فرد به زگیل تناسلی مبتلاست یا خیر. اما در خانم ها با تست پاپ اسمیر می توان صحت وجود زگیل تناسلی را بررسی نمود.

از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم؟

زگیل تناسلی یکی از انواع ویروس پاپیلومای انسانی بوده که از طریق رابطه جنسی به بدن انسان منتقل می گردد. این ویروس در 100 نوع شکل گرفته که 40 نوع آن از طریق مقاربت وارد بدن انسان می شود. یکی از این 40 نوع زگیل تناسلی بوده که در ابتدا و آغاز امر از خود چیزی را نشان نمی دهد. بعد از گذشت چند هفته لکه هایی سفید رنگ بر روی اندام های جنسی ظاهر می شود.

عمده این لکه ها و دانه ها در قسمت آلت تناسلی آقایان، واژن خانم ها و نواحی مقعد دیده خواهد شد. زگیل تناسلی وقتی که بزرگ شود، درست همانند گل کلم به نظر می رسد. به عبارتی ظاهر آن و سر جوش های درشت، شبیه به گل کلم است. به عبارتی حالت برجسته دارد. وقتی که این زگیل های درشت را در قسمت ختنه گاه، آلت تناسلی بیضه ها و نواحی اطراف آن مشاهده کردید، بدانید که به زگیل تناسلی دچار شده اید.

نگرانی در این خصوص وجود ندارد. چرا که چندین راه درمان برای از بین بردن زگیل تناسلی وجود دارد که ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

HPV نشانه خیانت است؟

– HPV یا ویروس پاپیلومای انسانی یک عفونت ویروسی است که از طریق رابطه جنسی یا تماس مستقیم با پوست از طریق استخر، باشگاه ها وارد بدن می شود. و صرفا و صددرصد نشانه خیانت نیست.
– این ویروس می تواند عفونت های مختلف را در بدن ایجاد کند، از جمله عفونت های تناسلی و عفونت های پوستی.
– HPV برخی از انواع سرطان ها، به ویژه سرطان گردن رحم را نیز می تواند ایجاد کند.
– واکسن های موجود برای HPV می توانند در پیشگیری از عفونت ها و سرطان های مرتبط با آن موثر باشند.

نحوه تشخیص و علائم زگیل تناسلی در زنان و مردان

چنانچه در نواحی اندام های جنسی شریک و یا همسر خود لکه ها و دانه هایی را مشاهده نمودید که حالت سر صاف ندارند، می توانید به زگیل تناسلی مشکوک شوید. در مردان از طریق بیوپسی می توان متوجه شد که آیا فرد به زگیل تناسلی مبتلا است یا خیر.

بیشتر بخوانید  راه های انتقال زگیل تناسلی

 بیوپسی چیست؟

بیوپسی در حقیقت همان نمونه برداری از زگیل تناسلی بوده و پزشک نمونه را از بدن جدا می نماید و بر روی آن آزمایش انجام می شود که آیا این نمونه حاوی ویروس HPV است یا خیر.

در زنان با آزمایش پاپ اسمیر می توان متوجه شد که ویروس HPV در بدن فعال است یا خیر. البته باید در این جا ذکر کنیم از طریق آزمایش خون نمی توانید به وجود زگیل تناسلی در فرد پی ببرید.

پس اگر مشکوک هستید که همسرتان با فردی که به زگیل تناسلی مبتلا بوده تماس جنسی داشته است، بهترین راه مراجعه به پزشک متخصص زگیل تناسلی می باشد.

در صورتی که شک برطرف نشد، تا زمانی که از وجود ویروس مطمئن نشده اید با همسر یا شریک خود رابطه نداشته باشید.

عکس زگیل تناسلی در مردان

عکس زگیل تناسلی مردان

انتقال زگیل تناسلی از طریق بوسیدن

بله. زگیل تناسلی فقط در نواحی اندام های جنسی ظاهر نمی شود، بلکه در انتهای حلق و در قسمت دهان نیز ظاهر می گردد. این عارضه هنگامی رخ خواهد داد که دهان یکی از شرکای جنسی به اندام های جنسی طرف مقابل که دارای ویروس hpv است، تماس داشته باشد. برای درمان پزشک دهان و حلق را معاینه می کند و سپس تدبیر خاصی را می اندیشد.

درمان سریع زگیل تناسلی

درمان بسته به اندازه، شکل زگیل و همچنین شدت گسترش، توسط راه های متعددی انجام می شود. یکی از این راه ها لیزر زگیل تناسلی در اصفهان است که در حال حاضر درمان تبخال تناسلی محسوب می گردد.

درمان در مطب و به صورت سرپایی و طی یک جلسه انجام می شود. البته باید تعداد زگیل های تناسلی را نیز مدنظر داشت. همچنین بعد از لیزر باید طی 3 جلسه بصورت 0 – 1 – 3 ماه واکسن گارداسیل رو جهت احتیاط و عدم بازگشت زگیل تناسلی تزریق شود.

روش دیگری به نام سرمادرمانی یا کریوتراپی وجود دارد که با منجمد کردن و سرد کردن زگیل ها توسط دستگاه مخصوص، دانه ها جدا شده و از بین می روند.

این کار باید توسط یک متخصص مجرب و کارآزموده انجام شود. خوشبختانه ما در مطب برای درمان زگیل تناسلی با لیزر  مجهز ترین امکانات را فراهم آورده ایم تا درمان به اصولی ترین شکل ممکن انجام شود.

بیشتر بخوانید: سریع ترین روش درمان زگیل تناسلی

قیمت لیزر زگیل تناسلی در اصفهان

قیمت لیزر زگیل تناسلی در اصفهان به عوامل مختلفی بستگی دارد. به چند مورد از آن ها اشاره می نماییم:

  • میزان تجربه و تبحر پزشک متخصص
  • تعداد زگیل های تناسلی مشاهده شده در فرد
  • میزان زائده ها و بزرگ بودن و کوچک بودن آن ها
  • جایی که زگیل ها رشد می کنند (به عنوان مثال قیمت لیزر زگیل تناسلی داخل واژن و مقعد بیشتر از آلت تناسلی است.)
  • زگیل های خوشه ای هزینه لیزر بیشتری نسبت به زگیل هایی دارند که به صورت تک و پراکنده در نواحی مختلف رشد کرده اند.

در حالت کلی برای تعیین دقیق قیمت لیزر زگیل تناسلی در اصفهان بهتر است که پزشک متخصص ناحیه مورد نظر را مورد بررسی قرار دهد و سپس قیمت نهایی را به شما اعلام خواهد نمود. در صورتی که تعداد زگیل ها زیاد باشد، جلسات درمانی ممکن است از یک جلسه بیشتر باشد.

بهترین دکتر زگیل تناسلی در اصفهان

درمان زگیل تناسلی بالیزر

دکتر علیرضا عابدی متخصص ارولوژی در اصفهان برای درمان زگیل تناسلی در خدمت شما عزیزان می باشد. کلیه امور درمانی به صورت سرپایی در مطب برای آقایان و خانم ها توسط جناب دکتر قابل انجام می باشد. ب

معاینه زگیل تناسلی آقایان در مطب انجام می شود و پزشک بسته به شرایط فرد روش درمانی مخصوص به آن فرد را تجویز می نماید.

درمان زگیل تناسلی اصفهان در زمینه مشکلات جنسی مردان تخصص دارد. آنها به عنوان مشاورهایی در این زمینه فعالیت می‌کنند و به مردان کمک می‌کنند تا بهترین راهکارها را برای درمان  زگیل و بهبود زندگی خود پیدا کنند. این متخصصان با توجه به تجربیات و دانش خود، به مردان در مورد مسائلی مانند رابطه جنسی، درمان زگیل، و  عدم ارضای جنسی، ناتوانی جنسی، مشکلات اندام تناسلی و دیگر مشکلات مربوط به جنسیت کمک می‌کنند.

سوالات متداول خطرات زگیل تناسلی

آیا زگیل تناسلی خطرناک است؟

اگر درمان نشود زمینه ابتلا به سرطان های مختلفی را فراهم می نماید. اما نتایج نشان داده است که 90 درصد بیماران بهبود یافته اند.

آیا زگیل تناسلی نشانه خیانت همسر است؟

زگیل تناسلی از نوع HPV صرفا نشانه خیانت همسر یا شوهر نیست، اما بالغ بر 90 درصد بیماری زگیل تناسلی فقط از طریق تماس جنسی واژینال یا آنال (مقعدی) آلوده به فرد سالم منتقل می شوند.

چه کسانی باید واکسن زگیل تناسلی بزنند؟

افرادی که در سنین انجام فعالیت های جنسی هستند و هنوز با فردی رابطه نداشته اند. بهترین سن برای خانم ها تا 26 سالگی و آقایان تا 21 سالگی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس با مطب