کلینیک درمان زگیل تناسلی در اصفهان

بهترین کلینیک زگیل تناسلی اصفهان

داشتن سلامت جنسی مسئله خیلی مهمی است اما متاسفانه هنوز در بسیاری از جوامع، از جمله جامعه ما، بیماری های مقاربتی و تناسلی با تابوهای اجتماعی مواجه هستند. یکی از شایع ترین این بیماری ها، زگیل تناسلی است که خیلی از افراد به آن مبتلا هستند؛ که متاسفانه به دلیل خجالت کشیدن بُه دنبال درمان آن نمی روند. اما بدانید که امروزه با پیشرفت دانش پزشکی، درمان های موثری برای زگیل تناسلی وجود دارد. از این رو انتخاب بهترین کلینیک زگیل تناسلی، نقشی خیلی مهمی در موفقیت درمان و رضایت بیماران دارد. کلینیک دکتر عابدی به عنوان یکی از معتبرترین و باسابقه ترین کلینیک زگیل تناسلی در اصفهان شناخته می شود که طی سالیان زیادی، هزاران بیمار را با بهره گیری از دانش روز دنیا و دستگاه های پیشرفته لیزری، درمان کرده است.

بهترین کلینیک زگیل تناسلی در اصفهان

کلینیک دکتر عابدی به عنوان بهترین کلینیک تخصصی درمان HPV در ایران، کاملترین و مطمئن ترین مرکز برای پیشگیری، تشخیص و درمان انواع زگیل های تناسلی است. این کلینیک زیر نظر دکتر عابدی، متخصص اورولوژی باتجربه و آگاه در حیطه بیماری های مقاربتی، به ارائه خدمات درمانی ویژه به بیماران مبتلا به HPV می پردازد.

در کلینیک دکتر عابدی از مدرن ترین تجهیزات پزشکی از جمله انواع لیزرهای درمانی و دستگاه های تشخیص پیشرفته بهره گرفته می شود تا بالاترین نرخ موفقیت درمان حاصل گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و وقت دهی می توانید با شماره  03132242597 – 09130001480 تماس حاصل فرمایید.

روش های درمان در دکتر عابدی بهترین کلینیک زگیل تناسلی

کلینیک دکتر عابدی با بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی، روش های نوین و مؤثری را برای درمان زگیل تناسلی ارائه می دهد.

از جمله می توان به استفاده از لیزر CO2 با دستگاه های بسیار پیشرفته با حداقل عوارض جانبی، روش الکتروکوتر با دقت بالا، کرایوتراپی مدرن با امکان کنترل دما در سطح سلولی، جراحی به روش های نوین و نیز درمان های دارویی بروز با کمترین عوارض اشاره کرد. البته در همه این روش های احتمال عود مجدد زگیل تناسلی وجود دارد که در صد آن بستگی به روش انتخاب شده، میزان درگیری، و تبحر پزشک دارد.

در ادامه هر یک از روش های مختلف درمانی در بهترین کلینیک زگیل تناسلی اصفهان را بررسی می کنیم:

پماد ها و محلول های موضعی

اولین خط درمان معمولاً کرم ها یا محلول های حاوی مواد شیمیایی هستند که باعث از بین رفتن زگیل ها می شوند. این داروهای موضعی به طور مستقیم روی زگیل ها اعمال می شوند تا آن ها را از بین ببرند. برخی از رایج ترین پماد ها که در بهترین کلینیک زگیل تناسلی اصفهان ممکن است برای شما تجویز شود عبارتند از: تری کلرو اسید استیک، پودوفیلوکس، پودوفیلین و….

مزیت استفاده از این روش ها این اشت که هزینه پایینی دارند اما از طرفی عوارضی هم مثل قرمزی، درد، سوزش و گاهی هم اسکار بر جای می گذارند.

کرایوتراپی

کرایوتراپی یک روش درمانی برای زگیل های تناسلی است که از سرما برای از بین بردن زگیل ها استفاده می کند. این روش کمی تهاجمی است که ممکن است دردناک هم باشد و می تواند گزینه ی مناسبی برای افرادی باشد که از درمان های دارویی نتیجه ی مطلوب نگرفته اند. در کرایوتراپی، از مایع نیتروژن برای منجمد کردن زگیل ها استفاده می شود.این مایع بسیار سرد دمای زگیل را تا حد انجماد پایین می آورد و باعث می شود سلول های زگیل بمیرند. درد زیادی در این روش وجود ندارد و فقط یک احساس سوزن سوزن شدن خفیف ایجاد می شود.

الکترو کوتر

در این روش، با وارد کردن جریان الکتریکی کنترل شده ای در بافت زگیل، منجر به تخریب و مرگ سلول های آن می گردد. البته این روش ممکن است باعث ایجاد درد و ناراحتی خفیفی در ناحیه درمان شود. کرایوتراپی در کلینیک دکتر عابدی از بهترین کلینیک زگیل تناسلی اصفهان در اتاق عمل و با بی حسی موضعی انجام می شود.

بهترین کلینیک زگیل تناسلی در اصفهان

لیزر زگیل تاسلی

لیزر درمانی یکی از محبوب ترین و مؤثرترین روش های درمان زگیل های تناسلی است. این روش نسبتاً سریع و بدون درد بوده و نتایج بسیار خوبی دارد.

بیشتر بخوانید  نقش زگیل تناسلی بر ازدواج و روابط جنسی

در لیزر درمانی، از نور لیزر برای هدف قرار دادن و از بین بردن زگیل ها استفاده می شود. دکتر عابدی  طی چند جلسه کوتاه، دستگاه لیزر را به صورت دقیق روی زگیل قرار داده و پالس های نورانی لیزر را به بافت زگیل منتقل می کند. این انرژی باعث تخریب سلول های زگیل شده و منجر به مرگ بافت زگیل و زدوده شدن آن می گردد. لیزردرمانی تقریباً بدون درد بوده و عوارض جانبی نادری دارد. همچنین بعد از درمان نیازی به مراقبت های ویژه نیست.

جراحی

گاهی اوقات زگیل های تناسلی بزرگ و شدید نیاز به جراحی دارند. جراحی برای زگیل ها، گزینه ای سریع و مؤثر است که می تواند شما را برای همیشه از آن ها خلاص کند. در کلینیک دکتر عابدی برای جراحی زگیل، ابتدا بی حسی موضعی یا عمومی انجام می شود. سپس متخصص با استفاده از ابزارهای جراحی ویژه ای زگیل را از ریشه برمی دارد. در مواردی که زگیل ها خیلی بزرگ باشند، ممکن است پوست اطراف آن ها نیز برداشته شود. پس از عمل، محل بخیه زده شده و طی چند هفته التیام می یابد.

جراحی زگیل تناسلی موفقیت بالایی دارد، به شرط اینکه به درستی انجام شود. مهم است تا ریشه ی زگیل به طور کامل برداشته شود، در غیر این صورت احتمال بازگشت آن وجود دارد.

متخصصان باتجربه کلینیک دکتر عابدی با در نظر گرفتن شرایط هر بیمار، مناسب ترین ترکیب از این روش ها را به کار می گیرند تا با بالاترین اثربخشی و کمترین عوارض، زگیل تناسلی را به طور کامل درمان کنند.

هزینه درمان در بهترین کلینیک زگیل تناسلی اصفهان

همانطور که خودتان هم می دانید هزینه درمان این عارضه متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. مواردی مثل، اندازه و نوع زگیل ها، شدت و میزان پخش ویروس، نوع درمان انتخابی، تخصص دکتر و مکان کلینیک در هزینه نهایی درمان این عارضه تاثیر می گذارند.

کلینیک دکتر عابدی با وجود داشتن استانداردهای حرفه ای و البته موفقیت بالا در درمان، هزینه بسیار مناسبی را برای ارائه خدمات تعیین کرده است. به عنوان مثال هزینه یک جلسه لیزر درمانی CO2 برای زگیل تناسلی در این مرکز در مقایسه با سایر کلینیک های مشابه، مقرون به صرفه تر است.

کلام آخر

کلینیک دکتر عابدی با در اختیار داشتن مجرب ترین پزشکان متخصص در زمینه درمان زگیل تناسلی و همچنین به کارگیری پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا، آمار بسیار بالایی در موفقیت در درمان بیماران مبتلا به انواع زگیل تناسلی دارد. رضایت مندی بیش از ۹۵ درصد بیمارانی که جهت درمان به کلینیک مراجعه کرده اند، گواهی بر اثربخشی بسیار بالای روش های درمانی به کار گرفته شده در کلینیک دکتر عابدیست.

بنابراین اگر به دنبال مکانی مطمئن و با شانس بالای موفقیت در درمان هستید، کلینیک تخصصی دکتر عابدی با آمار بسیار درخشان، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

سوالات متداول کلینیک زگیل تناسلی اصفهان

چگونه بهترین کلینیک زگیل تناسلی اصفهان را انتخاب کنم؟

بهتر است کلینیکی را انتخاب کنید که متخصصان مجربی داشته باشد. همچنین به امکانات پیشرفته درمانی، رعایت استانداردهای بهداشتی، داشتن تجهیزات پزشکی مدرن و نظرات بیماران قبلی دقت کنید.

چقدر درمان زگیل تناسلی طول می کشد؟ 

معمولاً بسته به نوع و شدت زگیل ها، ۲ تا ۵ جلسه درمان لازم است. هزینه دقیق با توجه به روش درمانی متفاوت خواهد بود.

 آیا درمان زگیل قطعی و همیشگی است؟

در صورت انتخاب روش درمانی مناسب و پیگیری دستورات پزشک، احتمال موفقیت در درمان زگیل بسیار بالاست.

پس از درمان چقدر احتمال عود زگیل وجود دارد؟

با درمان کامل ریشه ی زگیل، احتمال عود مجدد آن بسیار پایین است. البته همیشه احتمال مبتلا شدن مجدد به ویروس HPV وجود دارد.

آیا درمان زگیل در مردان و زنان متفاوت است؟

خیر، اصول درمان زگیل در هر دو جنس یکسان است و تنها در برخی موارد با توجه به محل زگیل، ممکن است تفاوت های جزئی در نحوه درمان وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس با مطب